Alternatives

Hey iedereen ! 

Dure merken brengen vaak zeer fijne en mooi afgewerkte kledij op de markt, dat is erg leuk, maar niet voor iedereen betaalbaar! Als je tijdens deze feestperiode niet meer zo veel geld over hebt, maar toch (die altijd aanwezige drang) om te shoppen niet kan weerstan...ga dan voor het goekdoper alternatief : 'snuisteren'. Ga niet steeds naar de winkels waar je altijd binnen wandelt, maar ga ook eens binnen in de zaken waarvan je denkt 'hier hangt toch niets voor mij'. Wedden dat je wel iets vind, en waarschijnlijk aan een spotprijsje? Waarom moet leuke kleding duur zijn? De mode verandert zo snel, als je echt veel geld wilt uit geven aan kledij, geef het dan uit aan klassiekers die je een langere periode kan dragen en zoek voor trend-gerelateerde kledij de goedkope versies op! 


Deze week kwam ik dit zwart-met-gouden hemdje tegen! Moest ik zeggen dat het hemdje van één of ander duur merk zou zijn, zou niemand zich daar waarschijnlijk vragen bij stellen. Althans, ik toch niet... Maar ik kocht het hemdje voor €12,00 bij C&A! Ik moet toegeven dat ik niet vaak in C&A binnen ga. Als ik er voorbij wandel en even naar binnen gluur, heb ik nooit het gevoel dat ik er iets moois zal vinden. Maar... als je even de tijd neemt, je 'vooroordeel' aan de kant schuift en door de rekken van dit soort ketens 'bladert' kan je echt nog wel leuke dingen tegen komen! 

Gewoon doen :)

Vandaag draag ik :

- Goudkleurige driehoekige oorbellen van Pieces 
- Zwart-gouden hemdje van C&A
- Zwart shortje van Zara
- Zwarte studded enkellaarsjes van Sacha
- Zwart-gouden kettinkje














This entry was posted on donderdag 20 december 2012 and is filed under ,,,,,,,,,,,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply