Christmas tree

Hoi hoi iedereen !

Sinterklaas is het land nog niet uit, maar ik zit al helemaal in de kerstsfeer :) !!

Het voorbije weekend kocht ik een -low budget- kerstboom en kerstversiering. Omdat ik op kot zit, en een beperkt budget heb, heb ik me tevreden moeten stellen met een mini-versie (haha!), maar het fleurt de kamer op en brengt hopen gezelligheid binnen!

Al deze spullen kocht ik bij Action (Wilsele), een winkel waar je alles (maar dan ook alles!) aan spotprijsjes kan kopen. Het boompje kostte € 5,75, de versiering telkens iets rond de € 1,00 en de lampjes waren ongeveer €3,50 (voor 100). Als je niet veel geld meer over hebt tijdens deze tijd van cadeautjes en feestjes, maar toch wat sfeer op je kamer/kot of bij je thuis wil, is een mini-boom de ideale optie!


De versiering :


Versieren :)





Hoe maak je leuke strikjes met inpak-lint ?


Knip het lint in stukken van ongeveer 15cm.


Knoop het lint rond één van de takken van de kerstboom...


Plooi vervolgens beide uiteindes naar onderen in de vorm van een lusje. Aangezien het lint bestaat uit een stukje stof tussen twee ijzerdraadjes (let hier op bij het kopen, het lint moet 'plooibaar' zijn en dus langs weerszijden een ijzerdraadje bevatten, zoals hier verwerkt in het gouden randje!), zo blijft het lusje mooi bol staan!




Tot slot heb ik er nog kerstpoppetjes in gehangen :)




Et voila !





Veel liefs !!




This entry was posted on woensdag 5 december 2012 and is filed under ,,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply