Christmas presents

Hoi iedereen !

Eerst en vooral wens ik iedereen een heel gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat 2013 voor iedereen een jaar van liefde en geluk mag zijn! Ik ben net terug van een trip naar Londen en nieuwjaarsavond was erg leuk, maar ik wil jullie eerst nog even tonen welke cadeautjes er dit jaar voor me onder de kerstboom lagen!

First of all I wish everybody a very happy newyear, hope 2013 will be filled with love and happiness for everyone of you! New year's eve was fun and I've just returned from a trip to London, but I first wanted to show you some of the presents Santa brought me ! 

Van m'n mama kreeg ik deze -overheerlijke- parfum 'Daisy' van Marc Jacobs. Ik ben verliefd op het flesje, zo lief! Dit parfum ruikt heel zacht en zomers, echt super.

My mom gave me a supercute perfume 'Daisy' by Marc Jacobs. I'm in love with the design of the perfume bottle, I just can't believe how cute it is. The perfume smells very sweet and has a touch of summer in it, really nice!



Van m'n nichtje kreeg ik deze make-up producten van Stila (bekijke hier hun website!). Stila is een cosmeticamerk uit Calfinornië; onder leiding van cosmetica- en fashionguru Sarah Luceru brengen ze de meest trendy producten op de markt. Van oogschaduw tot allerlei make-up tools en veel meer. De producten zijn van goede kwaliteit en worden over de hele wereld in de mode-industrie gebruikt.

From my little niece I got a make-up set from Stila (visit the Stila website here!). Stila is a Californian cosmetic brand led by fashion- and cosmeticsguru Sarah Luceru. Stila offers loads of trendy products, from eyeshadow to make-up tools. They are good quality and are used all over the fashion-industry.



Dit is een oogschaduwpalet met goud- en aardetinten. Heel natuurlijke en subtiele kleurtjes op de oogleden :)

This eyeshadow palet is one with goldish colours and earth colours. They look very natural and subtle on the eyelid :)  


Dit lippotlood is een van m'n favorieten. Het heeft een oranje-gouden tint met een glitterende toets. Wanneer je het aanbrengt is het zeer subtiel en het plakt helemaal niet, love it :)

This lippencil is my favourite, it has an orange shade, with a glittery-gold touch. It's also very subtle and isn't sticky at all. Love it :)



Dit is een zeer zachte mousse-oogschaduw, 'Sky/12' genaamd. Net zoals de andere Stila producten, is deze oogschaduw zeer zacht en naturel.

This is a mousse eyeshadow, called 'Sky/12', just like the other Stila products it isn't sticky and is very soft and natural.



Jaren geleden zag ik dit super leuke Fiorucci t-shirt in Rome, ik was op slag verliefd! Jammergenoeg was het er toen niet meer in mijn maat. Nadien heb ik nog lang gezocht naar één van deze t-shirtjes in België, maar nooit gevonden... Tot nu! M'n mama heeft er eentje gevonden, super leuk!

Years ago, in Rome, I saw this super cute Fiorucci t-shirt with the typical angel-print. I wanted it so bad but my size wasn't available anymore... When I got home I looked for it in Belgium but I never found it...until now... my mom bought it for me ! So happy !



Dit is een super leuk cadeautje : een juwelenhouder in de vorm van een pauw :) Ik kreeg dit van m'n zus, dank je !

This is a very cool gift, it's a jewelryholder in the shape of a black cute peacock :) I got it from my sister, thanx ! 





Van m'n vader kreeg ik literatuur! 'Post Modern', geschreven door Peter Terin won de bekende 'AKO literatuurprijs' in 2012 en blijkt een echte bestseller te zijn. Daarnaast zou ook 'De verliefden' een topverhaal zijn. Dit boek werd orgineel geschreven in het Spaans, door Javier Mariàs, en werd recentelijk vertaald naar het Nederlands. Wanneer ik deze boeken gelezen heb, zal ik er waarschijnlijk wel een recensie over schrijven, maar ben momenteel nog een ander verhaal aan het lezen! Ben super benieuwd!

My father bought me some interesting literature! The first book is a story written by Peter Terrin, called 'Post Mortem'. This book won the famous 'AKO price for best literature' in Belgium and seems to be a bestseller! The second one is 'De verliefden' by Javier Marìas. This story is originally written in Spanish and got translated to Dutch recently. I'm excited about reading these stories, they seem to be very intriguing.



Deze leuke, grijze, lederen riem kreeg ik ook van m'n mama en is van Massimo Dutti. Hij heeft een grote strik vooraan en sluit met een gespje achteraan de rug, dat is eens iets anders!

This cute grey leather belt, which I got from my mom, is from Massimo Dutti. It has a big bow in the front and closes at the back, that's different!


Van m'n vriend kreeg ik dit pareltje. Deze grote groene handtas komt zéker van pas, al m'n handtassen zijn versleten, gescheurd of helemaal kapot gegaan de voorbije weken. Ik vind de kleur echt heel erg mooi, het diepe groen, donker maar met een appel-blauw-zee-groene tint. De handtas is gemaakt uit daim en voelt heel zacht aan! Like it!

From my boyfriend I got a beautiful big handbag. All my other handbags are torn and damaged...so I can really use this one! I'm in love with the dark green colour, it is a very rich green, kind of royal. It's made out of real daim and feels very soft! Like it!



Last but not least kreeg ik deze ketting met veertjes van m'n mama. De veertjes worden vergezeld door metalen plaatjes in blauwtinten. It jingles when I walk, zeer kerstachtig!

Last but not least, I got this feather necklace from my mom. The feathers are combined with metalic and blue-shaded plates. It jingles when I walk, very Christmassy !



Loads of love !


This entry was posted on woensdag 2 januari 2013 and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Christmas presents”

  1. Leuke kadootjes! En dat lippodlood staat je echt goed! Leuke tip die Stila producten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel !! Stila is echt een aanrader :) !!

      Verwijderen